Go´kväll.

Tjingeling. Kom nyss hem.. Var ute med Tubbe lite grann,
vi har tittat på Harry Potter, 4:an och 5:an för att bli lite mer taggade och komma igång ;)
För imorgon ska ju jag,tubbe,natta&emma gå på den nya på bio, myyyyys på oss :*
Men jag & Tubbe tittade på de dära, grillade och lyssna på en massa bra/gammalt musik! Mums.

Sen smsa jag Mie att ringa mig, för att fråga om vi kunde komma inte denna helg men nästa,
den 24 , till dom i sthlm alltså <3 ..& vi kunde komma iaf.
Då ska de också bli fest där, men jag och Tubbe ska redan dricka lite innan, i bilen thihi:)
Så ska vi vara där den 24 på kvällen, och sen den 25.. Men den 26 kl 04.50 går båten till Gotland!
Så måste åka till Nynäshamn på kvällen den 25 iaf! Men festen blir väl den 24 ;)
Gooootland snaaart. fyfan vad kul! De blir en massa baaad, och sola ( vi ska bli as bruna )
ingen ska känna igen oss när vi kommer hem ;) .. Sen blire massa shopping och funfun saker.
Vi ska också festa lite där borta, .. Med Frida ( en jag kännt sedan 2002 ) :)
och sen med Jonas ( en Tobbe känner ) :) ..
Kul ska vi ha i alla fall, bara 11 dagar tills vi sitter på båten.

aja, men nu ska ja ta de lite lugnt, ska väl sova om ett par timmar,
för ska upp vid 12 imorgon, duscha och äta lite, sen ska vi till stan lite tidigare och gå runt och sånt :)..


Ha de bra ikväll.

Kommentarer
Postat av: mmautildah

hur är läget:)?

2009-07-16 @ 13:17:25
URL: http://matildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0