Fading Like a flower.

Hejsan!  IDag har jag inte gjort så mycke, joggat/gått ungefär 5 km och så! Sen var det en äcklig kille som gick bakom mig ..
- va finT du är "  jag bah mhm ..
- pussss
- jag har en bil, om du behöver skjuts?


Alltså vafan händer med världen? jävla äcklon :S och häromdagen var det nära att en liten flicka blev våldtagen typ 9 år? och han var vid 30 år?.. Alltså hur tänker  dom .. fattar inte! Så jävla vidrigt, dom tror att dom kan få vem som hellst, och att de kan få omkull vem som hellst ... Helt jävla patetiska! Blir så jä'vla irreterad! För de har inte bara hänt en gång, utan en miljon gånger minst! Patetiskt säger jag bara!

Men jag har börjat plugga lite till Naturkunskapen, coolt ... Läste bara en liten stund xD ..
Men iaf, börjat ^^ .. & exakt en månad kvar till skolan börjar ... urk! 

Men imorgon kanske jag ska träffa Natthuu eller?  och åka & bada, men inte om du e sjuk förståss!

& så tänkte jag åka till morsan på söndag till tisdag istället för måndag till onsdag? .. kanske.

Men iaf .. Jag kan inte sova längre ... Hur mycket jag än försöker? .. de bara går inte ... blir så tokig! Kanske lägger mig vid denna tid 00-02  .. Men jag ligger och tänker på allt möjligt mellan himmel och jord , och somnar kanske 2-4 timmar senare!! orka liksom ... För när man som mest behöver elle vill sova, så går de inte .. och sen tillslut somnar jag, alltså även om jag inte vill tänka, så tänker ja på nått endå, .. & då liksom är jag inne i den världen ( som jag tänker på ) och ser typ inte att jag tittar på skrivbordet, och så blire så i ett par timmar.. Sen helt plötsligt vaknar jag ! Men så jävla jobbigt alltså... Har vart så här hela denhär veckan iaf .. kulkul!

Nu ska jag lägga mig i sängen, men somnar väl på morgonen någon gång, cya :*

Kommentarer
Postat av: moonzanna

hej !



tänkte bara tipsa om att du och dina läsare nu kan vinna ett helt valfritt armband ifrån Sveriges enda armbandsshop Bracy.se på min blogg.



Gå bara in och bestäm ditt pris, Lycka till!!



Kram Sanna

2009-07-18 @ 10:06:13
URL: http://moonzanna.se
Postat av: mmautildah

jag sitter och dricker lite så ja kan hålla mig vaken , sov aldrig inatt ;P haha va görs?

2009-07-18 @ 11:20:05
URL: http://matildaah.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: just nu har jag inte tid att "hjälpa" bloggare med deras designer. utan jag säljer enbart hela bloggdesigner, skräddarsydda efter kundens smak. dom kostar 200 kr/st. du kan ju höra av dig om du fortfarande är intresserad ;-D <3

2009-07-18 @ 13:24:40
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0