bullshit! ;D

hejsan! Åkte hem från morsan vid 2 tiden, och efter de träffade jag Tubbe,
 vi lyssnade på lite musik och sjöng en massa som vanligt xD .. & sedan tittade vi på två gamla filmer! ^^ .
.Ena var Fired up, en cheerleaders film! Ganska bra? lite humor i den i alla fall, den handlar om typ två killar som vill sätta på varenda tjej de ser,
de ljuger och allt, och så får de veta att 300 tjejer ska på Cheerleaders grej i 3 veckor,
och då fixar de till sig lite och lär sig lite grejer och blir sedan medlem där,
men de planerar att de ska åka hem efter 2 veckor,
men sen händer de en massa grejer och den filmen kan vara bra och underhållande,
i alla fall om man gillar Cheerleaders filmer! ^^
.. Sen för kanske en-två timmar sen stack han hem, och då har jag bytt lakan och käkat och lite städning och sisådär!
Ska nog ta de lite lugnt ikväll, titta på lite film och bara mysa lite hade jag tänkt mig!
Kanske börja titta lite på Naturkunskap, ska ha prov i det första veckan när skolan börjar.
Eftersom jag var i London när de hade prov, så ska få göra den då istället, om jag vill ha ett G!
Glad iaf, fick ett G på de andra provet vi haft där, och jag verkligen hatar naturkunskap!
Förstår mig inte på det ett skit faktiskt, haha! ^^
Så kanske dags att börja läsa lite av det,  så att lite fastnar i mitt huvud när ja har fullt upp med annat sen!

Imorgon ska jag träffa Tubbe igen, någon gång efter man vaknat , typ eftermiddag ? :) ..
Vi ska titta på 4 och 5 av Harry potter, och de!

& på Torsdag kväll ska jag,Emma,Natthuu & Tubbe gå på den nya Harry Potter filmen! :)
Såååå Exited! ;D ..

& nu har jag inget mer att skriiiiva,


Gotland snaaaaaaaaaaaaaaaaaaart!!! :D:D



och så älskar jag mina syskon mest av allt på denna jord! Ni är helt guldvärda my bejbyz<3

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: okej ;-)

2009-07-15 @ 00:04:00
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0