Becktema.

hejsan!  Idag har jag och emma en liten mys kväll för oss själva (: Kriminal tema är vårt ikväll dårå! Vi har tittat på Beck, den var t.o.m sorglig :/ .. med en massa grönsaker och chips och dipp ;D .. och nu har vi lite paus och sen ska vi titta på lite mer beck .. Men då blire anonnsmannen, och den e så jävla braaaa! =) tycker jag iaf! Jag skriver aldrig nått intressant i min blogg känner jag!

Förut idag tänkte jag och emma gå ut och fotta lite på kullen, men när vi gick ut började de regna lite grann, så vi tog några snabba bilder och sedan gick vi in igen, ni kan få se några bilder.



Tog mycke mer bilder, men de ligger typ i den andra datan så, men enjoy endå ..

Ska fortsätta se beck nu, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0