1 juli 2009

Kom nyss ut ur duschen, skönt att duscha av sig efter ett hårt arbete , målar osv ;p .. gjorde rätt så mycke idag faktiskt, men tog mycke pauser också för man orkar inte, man får fan kramp i händerna/armarna när man står på en stege och ska sträcka sig för att måla så bra som möjligt -.- .,men de gick ju bra endå, och vad trevligt folk de finns på jobbet alltså(: kul att sitta ute och röka med en massa okänt folk och sen snacka om hur mycke saker som hellst, jätte kul att man kan det ju(: och så får man oftast skratta en  hel del, jag och marta skrattar hela tin tycker jag :D huuuuuuuumor brudar och grabbar!! Sen fick vi sluta vid halv 4 ungefär, vi kom tillbaka kvart över 3, satt och glodde på varann i en kvart sen hej då, hahahah onödigt menmen , pengar snaaaart :) får lönen nästa vecka tror ja, om man skickar in löne grejen så snabbt som möjligt iaf :) .. Idag ska jag bara ta de lugnt, och soooova, film, och snacka med folk, och såååå , sen imorgon blire en hååååååård arbetsdag hela dagen, och sen på fredag jobbar vi till 12, sen lunch och sen klockan ett är de avslutning ( fika, prat och så) med alla som sommarjobbat där .. kulkul ;p

jag vill bort från örebro ett tag :S vill typ till sthlm? gbg ? eller någon annan stans där jag inte är så ofta... men vill ha med mig någon elle åka till någon elle så . ååååååååååååh, vill inte vara här i örebro :S ska till gotland i slutet av juli som vanligt och då ska tobbe och elin med elle? .. sen sthlm i mitten av aug  etc.. men vad ska man göra innan dåe?? haha är rastlös och vill hitta på något då eftersom denna vecka är sista arbetsveckan ..

Kommentarer
Postat av: Michelle Kleist

Det är lite sent nu... har redan tagit ut veckans blogg finalister :/ för denna veckan.

det kommer en till nästa vecka, då kan du va med :)

2009-07-01 @ 20:20:00
URL: http://michellabella.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej sötnoos! :]

Ska vi lägga till varandar på bloglovin? <3<3

2009-07-01 @ 22:14:56
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Becca

sv; okej vad skönt! :) jo med mig är det bara bra!

2009-07-01 @ 23:30:56
URL: http://bexxan.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Kikar in! säger hej och hoppas du mår bra!

2009-07-02 @ 11:28:27
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0