090728 - day 3.

hej på er.'


Igår;  Jag , tobbe och farsan åkte  till stan och klippte oss :) jätte fina tycker jag, och sen köpte vi nya kläder, .. jag köpte två jeans, ett linne och badshorts , han köpte ett par jeans. ^^ sen lite senare åkte vi till Gråbo och träffade Frida och Jonas .. sen gick vi till henne och där kom de folk ( kommer in bilder senare ) och vi drack och blev aspackade elle så .. & sen tog jag och tobbe en taxi hem  till kneippbyn, as billigt och han var as schysst vafan, och sen träffade jag och tobbe en massa nya kompisar ^^ hehe skit kul sen gick vi och la oss, de var as kul iaf tycker jag ..

Idag är de lite molnigt, men de gör inget för vi ska till Bodaborg och leka lite, skit kul ska de bli iaf .. och sen mysa, med mat, och glass, och kanske bada om de blir lite finare väder senare..

Men nu ska vi dra till bodaborg, ha de bra, de har iaf vi ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har jag litenniniz även startat upp en konstblogg där jag kommer publicera mina bilder. Lägg även till denna med bloglovin så missar du ingen bild=)

2009-07-28 @ 11:52:32
URL: metrobloggen.sehttp://
Postat av: nina

nu har jag litenniniz även startat upp en konstblogg där jag kommer publicera mina bilder. Lägg även till denna med bloglovin så missar du ingen bild=)

2009-07-28 @ 11:52:55
URL: http://metrobloggen.se/ninaskonst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0