090726 - day 1

hellu! Igår natt åkte vi ifrån folket i sthlm :/ vi åkte vid 11 tiden på kvällen, saknar de redan men  jag och några ska dit den 12 augusti ungefär igen:D ..

Men sen kom vi till nynäshamn vid 12 tiden, och gixk runt lite vid hamnen och så, båten kom 04.50 ^^ ..
I båten sov vi kanske 2 timmar av 3 timmar som man åker båten .. Sen kom vi fram vid 8 tiden, och då åkte farsan någon stans och så sov vi  i bilen xD .. med fönstrutorna öppna så alla såg oss nog sova, men sen sov vi kanske 3 timmar nått, sen så åkte vi runt lite, käkade och fixa upp tältet.. Sen gick jag loch tobbe in till själva  sommar landet loch vattenlandet, i typ 2 timmar något, fick rabatt .. :*
& nu vet vi ej va vi ska gö, ska nog ner till sjön snart tror jag :D ..

Imorgon ska vi kliiippaaa oss , vetej hur än, sen typ gå på stan och shoppa lite, köpa alkohol och så, för sen vid 5-6 tiden ska jag, tobbe och jonas till frida och några och festa lite hade vi tänkt loss. mys på det <3

pussar <3 ha de så bra nu..

Kommentarer
Postat av: Justine

Sött blogg! Hoppas att du har haft en fin dag! kramis:)

2009-07-26 @ 21:01:46
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Känner inte igen att jag varit här tidigare.Fin och bra blogg du har och därför lämnar jag ett avtryck hos dig.Jag hinner inte läsa så mycket just nu och får väl återkomma? Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra.

2009-07-26 @ 21:04:28
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0