090723

hejhå! Vaknade för en stund sen! Igår var de mycket, egentligen skulle bara jag och Emma umgås och ha de mys lite själva, men nejnej vi var med folk hela jävla natten igår! Vi var hos en kompis till ungefär ett när vi kom hem från de dära stället, sen gick vi till vivallaskolan och väntade på ett par kompisar, och så började de regna, så vi fick gå hem till mig, så alla låg i min säng, vi var väl typ 5 pers iaf! Sen snacka vi och hade de mys! Sen stack dom vid 4 tiden och sen vid halv 5 träffade vi Tubbe och rökte lite med honom , sen stack jag och emma hem och käkade fruuuukost och sen gick vi och la oss , men jag kunde faktiskt inte sova ;p låg och vred på mig hela tin ja! Haha men nu ska vi äta lite frukost och sedan typ gö nått och mysa! Pussadjö!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Har lagt till dig nu :D

2009-07-23 @ 14:24:01
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0