090721

.hellu! Har precis käkat lite och ska snart börja sminka mig fast de ej behövs en sån här äcklig dag,
Åkte till Stadsparken förut och lämnade en liten tröja till Nattha som klantade sig och glömde kläder hemma :D:D

snart ska jag  hem hade jag tänkt mig, måste typ tvätta en massa kläder till Gotland och sedan börja packa lite smått för imorgon hinner jag ej tvätta kläder och packa åså , så jaop.
Ingen aning om vad jag ska skriva heller, helt dött i mitt huvud så de blir ju inte så värst intressant dårå!
elle kanske :D ..

Men nu ska jag vila lite grann och kanske titta på lite tv eller bara ta de lite lugnt och tänka på en del saker,
för sen ska jag börja cykla hemmåt :/ .. hoppas de inte blåser as mycke och regnar åså bara?
för när ja cykla hit i söndags spöregnade det så jag blev genomblöt ;D ..
skit sommar, skit väder .. men skullle bli bättre imorgon och på torsdag :D ?

Pussadjööö / ellyyy <3

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Hej :) Allt bra?

2009-07-21 @ 15:35:15
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0