090716 - Harry Potter och halvblods prinsen!



Idag vaknade jag vid ett, och vid två åkte jag och Tubbe upp på stan, gick på banken och sen träffade vi lite folk i ett par timmar, och sen kom Natthuu vid typ 5 tiden, och sen gick vi till SF och så träffa man adde också:) & sen så var Emma och Emil där ;D  Så då gick jag Tubbe,Emma & Natthuuu på Harry Potter och halvblods prinsen!
Så kul när vi satt där inne, allaskrattade ju som fan åt vissa saker, men jag och tobbe typ fortsatte att skratta för vi fick typ "skrattattacker" när de var astyst där inne xD
Så jäääääääävla bra film, skit rolig , t.o.m humor i den? och t.o.m sooorglig :( <3 men aa, nu äre bara att vänta i typ ett-två år tills nästa och typ sista filmen kommer ut .. :/ .. slutet var as dåligt :/ ..
Sen tog vi denna bild som är över och sen åkte typ alla olika håll hem! ^^
& jag hatar min jävla yrsel, e typ yr nu och så, vart de hela dagen :S .. men får väl vila ett tag och så, och i helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra, menmen puss <3



Tack för en asbra dag gott folk <3 Måste göras om, .. Fast ja var jävligt yr så hade vi as roligt tyckte jag, Men roligt blire väl med bra folk ;)<3

Kommentarer
Postat av: mmautildah

så bra!

jora super bra om man bortser från illamåendet :O

2009-07-17 @ 15:10:15
URL: http://matildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0