090713 - Grattis mamma.

Ska snart ge mig iväg till bussen och åka upp på stan, ska träffa Flisan och Beccis, vi ska gå på stan lite och handla någon/några presenter till morsan som fyller hela 37 år idag ;) .. Sen ska vi tillbaka till morsan och fika , käka och ja fira henne osv! De äe allt bra att hon bor på stan tycker jag!

Kunde inte sova i natt, la mig någon gång efter tolv , efter jag sett en film! Men kunde inte somna, men så gick jag ut och träffade han lite grann på natten, men vi typ tog en cigg och pratade lite bara! & sen gick jag in och la mig i sängen och efter en stund så somnade jag tillslut lite, men jag vaknade väl typ varje halvtimme eller varje timme men sen tillslut vaknade jag halv 10 som jag typ skulle! Så hann äta lite frukost och fixa mig lite grann i alla fall! Har då inte sovit så mycke i natt, någon/några timmar i alla fall, men då sover jag gott i natt! Hade ju typ vänt på dygnet men den är nog tillbaka nu igen ;)
Ska ta med mig min lilla laptop till morsan, så jag kanske skriver blogg lite senare, åtminstone kommer jag nog finnas på msn/bdb och facebook etc!

Men nu måste jag typ fixa lite till, för ska dra till bussen om typ en halvtimme!

Saknar london ;o <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0