090712

Hejhå! Alltså jag har typ vänt på dygnet, igår natt la jag mig vid 00-01 tiden .. men låg och vred på mig i typ en timme, sen loggade jag in med min lilla laptop och va inne och titta på lite film, sen vid 3-4 tiden logga ja ut och efter m¨nga om och men så somnade jag och vaknade halv 3, men låg i sängen tills typ 5 ? och bara tänkte lite och så! Men endå jobbigt? ska försöka lägga mig tidigt idag, i alla fall ska jag upp tidigt imorgon vid halv 9 typ, för att göra i ordning mig och så, ska ju till stan och träffa Flisan och Beccis och handla present till morsan för hon fyller år imorgon åså! Så även om jag somnar sent idag så måste jag upp tidigt imorgon och de blir bara bra, kanske jag vänder tillbaka på dygnet och så!
Men jag har i alla fall redan ställt mina klockor, men mamma får ringa och väcka mig endå? tihhi^^
Hoppas jag får min lön imorgon ! =) Ska in på internet sen och kolla det ...

Idag blire film och myyyys <3


Ha de så bra.

Kommentarer
Postat av: amanda

Tja! Du kanske är trött på reklam o sånt... så förlåt om jag gör dig lite upprörd heheh.. Men! Jag ville tipsa om en sida där man kan tjäna massa pengar bara genom att klicka på annonser eller erbjudanden... har hållt på 2 dagar och har snart 500 kr! Hur bra som helst! genom att bli medlem via min länk så hjälper du självklart mig me 8 kr!



http://www.woopa.se/?ref=alskvard



Tack!! Om vi inte hjälper varandra kan vi inte tjäna något! Så sprid vidare din länk du skaffar till alla du känner, 8 kr/person är mycke om du tex fått 100 st på en månad !! 800 kr är grymt braför en sån här busenkelsak!

2009-07-13 @ 03:53:49
URL: http://apg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0