090711 - fin<3

Igår natt gick jag ut och träffade några och kom hem ungefär vid 4 tiden på natten!
Kunde inte sova, var helt enkelt pigg ;S men sen tillslut somnade jag och vaknade av mig själv vid 10-11 tiden? eller av nattas sms, dunno.. Skulle egentligen träffa natta men de regnade då. Sen tittade jag färdigt på en sjuk film jag hade sett igår innan jag stack ut. Sen åt jag lite frukost och sedan somnade jag om och vaknade kvart i 4! Skönt att bara sova ut lite ibland, men jag och emma har totalt vänt på dygnet. Men jag ska hoppa in i duschen nu och sedan cykla ner till maxi och köpa cigg och kanske något gott att tugga på. Sen blire väl att kolla på film och myyyysa i mitt härliga rum! Kanske ska träffa några lite senare ikväll/natt! Pusspådet!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0