090710 - iiiiiih




Tjenare! Kom nyss hem från stan , var med Emma, Emil, Peter och Putte osv ^^ Jag skulle till banken och skaffa internet konto, så att ja kan kolla pengar på internet och överföra osv.. & sedan så skulle vi hämta ut biljetter till Harry potter bion som jag,Emma,Tubbe och Natthuu ska på , på Torsdag! Så jag hade fått tagit hand om deras pengar osv men så nyligen så hämtade jag ut biljetterna så nu är de fixat och klart!  Träffade morsan, Felicia och Fredrik på stan också, sa hej och så! Ska dit på Måndag hade jag tänkt mig :)<3


Idag ska jag nog bara tat lite lugnt, kanske titta på nå film och fixa lite i rummet och så! skööööönt jöe

Ha det bra i helgen.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg=)

2009-07-10 @ 22:15:42
URL: http://enligtamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0