090709

hej, vakna nyss! meed värsta huvudvärken, känns som man e bakis fast vi inte drack något igår haha .. men aja..

Igår vid halv 2 på natten gick jag, peter och emma ut och mötte Marta och hennes kompis, vi satt ute vid vivallaskolan och snackade, flummade, lyssna på musik och rökte åså :) sen vid halv 3 gick jag , emma och peter hem till mig och fortsatte att titta på Beck filmen, och efter den så gick vi typ och la oss , och jag väckte peter genom att kaasta tändaren på hans ansikte, de var faktiskt inte med meningen att de skulle vara så pricksäkert men ja ;p

Idag ska vi typ möblera om mitt rum lite grann ;D .. sjukt snyggt och städat ska de bli, Kanske tar bilder på de sen, ska också slänga en massa skit jag inte behöver.

Men nu får ni ha de så bra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0