090707

skönt, kom nyss ut ur duschen, har shorts och skjorta på mig(:


igår såg vi baksmällan. såååå jäääävla skön film, sjukt rolig och allting :D den rekomenderas att se säger jag bara.
Sen efteråt åkte vi till akuten och skulle se hur peter mådde efter de som hänt, och han blev klar vid 3 på natten :S så då åkte vi hem till hans moster och spela lite, snacka och sen sov vi, och kom nyss hem till mig!

igår  var jag inte direkt på bra humör, en massa hände, tjaffs med farsan och sen ett psykopat, ochde ska stå vilken psykopat och inte vilket så ni vet ;p  men filmen gjorde så att man fick skratta en hel del endå, och sen blev ja lite sur på en som ignorerade lite men aja ..

nu ska nog emma snart duscha sen ska vi göra käääk(: sen kanske gå ut och träffa folk:) pussadjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0