090706

Vaknade nyss :$. Hade en massa sms och missa missade samtal! ;/ att jag aldrig hör någonting när jag sover, knappt att jag hör klockorna ringa:S .. jo visst, jag somnade vid 4 tror jag eftersom ja chatta med natta lite väl länge på msn haha ;D och så, sen gick jag och la miiiig typ .. och vakna för en kvart sen .. ;p

Ska träffa Emma idag i alla falll, kul ska de bli, men vet inte riktigt vad vi ska hitta på , i detta skit väder. Meen något blir de väl. Sen ska vi hem till henne och hämta badkläder och så, ifall att de blir fint väder någon annan dag i veckan :) + att idag eller imorgon ska vi till G-vik och simma typ 2000 meter något ! , skit bra träning är de, och de kan behövas så ! hihi:D skönt och mysigt. med min pingla som jag älskar allra mest <3

Och om de blir fint väder ska jag bada med maria i veckan också <3

men nu ska jag dricka lite saft och typ röka och tat lugnt tills hon kommer!



jag älskar den här klänningen <3

Snygg du är, när ska vi ses igen? :/ längesen tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0