090703 - sista sommarjobbsdagen ;)

hejsan, sitter här på jobbet i datasalen med några (: .. Vi fick typ 2 timmars lunch rast,  så vi hann käka, röka, fika och snacka och sen var det typ lite mer en än halvtimme kvar så vi gick till datorerna och tänkte muppa oss lite här en stund .. Vi ska samlas någonstans klockan 13.00 och typ fika, snacka och lite sisådär!

haha fick mitt intyg förut av min handledare och hon skrev typ : Elin har jobbat väldigt bra och hon har bidragit med väldigt god stämning i gruppen " :D:D .. hahaha, bra att man har "Elly - humor " ibland erkänn? Sen stod de lite annat grejjs, men bara bra saker i alla fall! Kommer sakna folket här, hahaha våra nya kompisar Marta ;) ..

men nu ska jag typ titta lite på internet och sedan ska vi väl gå ut och röka innan vi ska till någon annan matsal ? ;o .. puss på stjärten !

Kommentarer
Postat av: Becca

sv ja :) oh vad härligt!! jag ska nog också en runda till gbg och shoppa bra shopping stad ;)

2009-07-03 @ 12:38:35
URL: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0