090702

kom nyss hem och ska snart duscha , sitter och snackar med Tobbe i telefonen (; ..

Jobbade hårt idag, jag och Marta får hela tiden måla, måla och mååååla, tills svettet rinner och man får kramp i händerna haha .. Men vi fick 2 timmars lunch rast idag ;) .. Vi satt och snackade med några grabbar om andra världskriget hahaha! Sen blev de mer måla men sen fanns de inget att göra så vi satt mest ute och rökte och diskuterade lite om små stuff!  Sen när jag och min grupp väntade på att handledaren skulle komma så att vi kunde samlas och sen sluta så ringde tobbe, och då höjde killarna volymen på radion  hela tin fast jag sänkte, hahaha så jag gick iväg men då sprang dom efter med radion och jag vet inte vad, hahah så dumma :) .. Men imorgon är de sista sommarjobbsdagen!!!! faaaaaen vad gött, men vad händer efter då? vad finns de att göra ?

Kommentarer
Postat av: Becca

sv; i sommar ska jag vara i halmstad och spanien själv? :D

2009-07-02 @ 16:47:51
URL: http://bexxan.blogg.se/
Postat av: Michelle Kleist

Det ska jag göra :)

allt bra idag?

2009-07-03 @ 07:05:17
URL: http://michellabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0