you are the music in me.

" DU är en jävla psykopat vet du det? :S "

Idag försov jag mig, goood luuuck till mig .. Men jag ska ta en buss som går kl 8 så jag kommer bara komma lite försent och vi ska nog endå måla? "skapande verksamhet" , lite försent gör nog inget =) <3 Fan jag vaknade runt 7 tiden,  jag hade ställt klockor på 6, men jag hade strängt av alla, och vaknade efter 7 istället, så jäkla smart jag är när jag sover alltså..
Idag vid ett måste jag gå från skolan, för min gammelmormor här i örebro fyllde 85 år i måndags tror ja? så vi ska gratta henne vid ett., så ska snacka med min mentor om att få gå lite tidigare, fast det blir bara en timme tidigare!  aja..
Sen efter det ska jag vara med Daniel, och vi ska se en massa skräckisaar, och bara helt enkelt mysa lite grann =) .. Skriver nog blogg efter det!  Ha en bra dag så hörs vi senare ikväll ^^

Pussadjöööö / Elly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0