something. :)

helluuuu!

igår ikväll var jag med Daniel ;) <3 Skit mysig ju!
Vi tittade på 1 och en halv film, skräck typ! Men den första var ju inte direkt skräck dårå men aa.
Men det var i alla fall skit mysigt, och han har en sån mysig kropp ju och luktade gott ;D <3
hihi jaa <3

Kan inte sova längre, vet inte vad det är för fel, jag är väl inte direkt orolig? jag kanske lägger mig vid 00-02 , men endå så somnar jag inte förns 4-5 tiden om inte senare, sen vaknar jag av mig själv runt 10-11 tiden :S jag fattar inte vad som är problemet faktiskt. och såhär har de varit i ett par dagar nu, .. jag lägger mig och tycker att jag är skit trött, men sen när jag väl lagt mig, kan ja titta upp i taket och vara klar pigg alltså :S .. aja. kmr fan inte orka me skolan om ja ska somna kl 5 och sen upp kl 6 ? :/ kan inte direkt  dygna vareviga dag!  jahapp.

Sökte typ nyss "ett jobb"  med mor ;p är här nu .. så får väl se om jag får det :) Det är ett rätt så enkelt jobb faktiskt.
 
Träffade Emma och Jimmy förut faktiskt ;D stod och snacka en stund och tog det lugnt bara , sedan gick jag hem till mor.

aja, orkar inte skriva mer idag, men vi hörs nog imorgon när jag kommer hem :)

"Tycker om dig jätte mycket :) "                     

Puuuuuussss / eran ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0