täpp igen din trut och gör det snart =)

åh skola imorgon redan :( jag orkar verkligen inte med skolan alltså ;S aja, men snart drar vi till ååååland ( första feb ) sen den 30 mars drar ja&mor till London;) mumsigt..

Blir så sne på folk som säger ; 100% " att dom  ska göra en sak, och sen ändrar dom sig när det är försent ;S ..
När man bokat och allt, det är som att kasta pengarna i havet eller något liknande, jag får väl fråga några om folk kan hänga med nudå, seriöst, man blir sne faktiskt, okej, om man ej får av sina föräldrar, men varför säga till sitt barn hela tiden att ; DU FÅR " och sedan när det är fösent ; tyvärr du får inte?"  sånt blir jag så jävla sne över .. handlar inte om mig, för jag får åka... aja, nån som vill med till åland? och verkligen fååår?

Idag vaknade jag klockan 14.00 ;o ställt klockor på runt vid ett, men hade visst stängt av alla, men jag somnade ju också runt 4-5 tiden igårnatt så! =) ..


/ Ellyyy.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0