tyckerom<3

heej kom nyss hem från stan (; var där med emma och jimmy, jag köpte ett par snygga skor , behövde verkligen;p mina andra skor e typ sönder, speciellt ifrån ålandsresan vi var i haha :P..  Och så käkade vi på mcdonalds lite!
och fan vad jag längtar till ålandsresan som vi ska göra i början av feb, det blir ev. jag,emma,jimmy,peter,tubbe och kanske någon mer?

har inte sovit en blund inatt, kunde inte ;/ så fick dygna för att kunna gå till skolan, man kunde tro att jag var groggy eller full, kunde knappt gå, var skit yr och halkade hela tiden =) och kunde inte prata heller och kan ej skriva ;o men jag har skrivit fel hela tiden men fått ändra det så de tar tid att skriva blogg idag ;/ .. och jag e skit trött nu, men egentligen vill jag inte sova för då kommer jag inte vakna förns kvällen/natten, och då blire vändning på dygnet och det är jue inge vidare bra ide. men får försöka hålla mig vaken tills efter sex i allla fall!

Egentligen behöver jag plugga till prov ;o men vet fan inte om jag orkar det alltså, inte idag ;o känner att min hjärna hänger inte med riktigt. men imorgon blire hårdpluggning isåfall, mycket att göra tills nästa vecka och veckan efter. <3 suuuuck!!!



aja, nu ska jag försöka att inte somna nu när jag försöker hålla mig vaken vid datan, kan inte ens gå ;o såhär trött brukar jag inte vara av att dygna, men kan bero på att jag knappt kunnat sova på flera nätter, aja  ska dra nu ;)


Jag älskar dig min Lillsis Daniella :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0