today!

Hellöööjjj. <3  .. Fan min headset är ju fan helt jävla störd ;o har haft den i väskan och nu när ja tänkte lyssna på lite musik för börjar inte förns 09.20 , aa, så gissa vad? den funkar inte :O man blir så sur? varför tillverka sånt som går sönder så fort man lägger ner det i typ väskan eller något? ajsan dååe..
Men är i allafall i skolan, sov inget i natt etc! jag e skita trött nuuuuu.  Menmen, har ett prov klockan 09.20,  "Lycka till EllyBelly" .. "taggad för lektion? :D:D" hahahaha xD

Igår var jag med sötast, :)<3 fan vad mysigt det var, vi titta på en massa skräckisar och hade det jätte trevligt etc =)<3 Från runt 5 på eftermiddagen tills kl 11 på kvällen ;p  Myyysigt. <33 Tycker om dig. <3

aja, nu ska jag väl plugga lite till provet, har ett tag kvar dårå.. Byyyyyeeees..


                                                                           /// EllyyyyyY.                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0