today is the day.

Hajhå, sitter här hos morsan, fick låna den bärbara en stund =) så sitter vid msn en stund här nu, men ska väl snart dra, vi kanske ska beställa mat, men isåfall vill jag ha räksallad, hehe .. Men de får vi se, om de hade pengar ..
Sitter här med felicia och rebecca nu <3.. Men min minsta syster hade barn kalas idag, och de var väl roligt =) och myyyys, och mycket skrik ;o haha .. Men tänkte i alla fall bara uppdatera bloggen  nu, för sen imorgon kommer jag inte kunna skriva blogg, eftersom jag är påväg till åland just då, men på måndag kväll kanske jag hinner skriva blogg om vi har tur (: & då kan jag berätta  historian om vad som hänt  hihi , ;D <3

Imorgon måste jag upp vid 8-9 för att hinna duscha och fixa i ordning mig, sen vid kvart över 10 åker jag till stan och kmr väl fram runt kvart i 11, sen  11.20 går bussen till ålandsfärjan (: hihija.



men vi hörs på måndag kväll antar jag, <3  ha det bra nu ..


 Pussar / Elly. <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0