this is real, this is me.



hallå hallå!

Kom typ hem för ett tag sen,  (: Var med Daniel idag, skit mysigt. <3 Vi tittade på två skräckfilmer och sen en liten mer humor film som han digga ;);) .. Men det var jätte trevligt tycker jag i alla fall =) .. & vi ska nog ses på lördag igen, myyyys. <3 ..LIKE YOU! <3


Imorgon måste jag plugga häcken av mig, har massa saker som ska in på fredag och sen är det prov då också.. Så efter skolan blire ev, plugg :( asssh! Men vad gör man!

Just nu ska jag nog bara dricka upp läsken, sen fixa i ordning för natten, & ringa emelie så ska vi röka tillsammans och snacka om vååra liv & minnen like allways =) ..

haha kommer ihåg en ex, när ja och hon vart med några, så skulle vi åka buss tillbaka till vivalla, och vi skulle gå av bussen, men då stängde dörrana rakt på henne, hahahha , men hon hann hoppa ur men tuggumit for ur munnen xD men vi har en massa skojsiga minnen tillsammans. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0