they cant see the light.




Hellööööö! <3 tråkigaste dagen men orkar inte göra ett skit, skulle egentligen träffa en kömpis men det blev ej så (; Men linda är här men hon ska snart dra hemmåt. Jag vaknade kvart över 2 , satt vid datan lite, men sen mådde ja så jävla illa trodde att ja skulle spy så jag fick logga ut och vila lite och sen så duschade jag =) .. Sen har det blitt att titta på en skit rolig film faktiskt, och jag fixade rummet lite förut också <3 Men nu ska jag plugga lite, mycket att göra ;/ awwww!
Men ska träna till ett prov nu och sen ska jag skriva typ en "uppsats" :/ .. Menmen, snart färdigt i alla fall, <3 Läääängtar till sommaren jätte mycket, aja det börjar gå till sommaren haha , fast aa de e ju somsakt långt kvar ;/ muudåå.,


Have a nice life xD
Puss på skinkan ..

                                                                                          // EllyyyyyY <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0