tears in heaven.

Kom hem från skolan för ett tag sen, snacka nyss med Dina i telefon, haha så komiskt, både hon&angelica går i samma klass nu ju ;/ <3 jag vill med, haha .

Men i skolan idag vare faktiskt rätt så roligt, i alla fall när vi lekte en massa lekar med en massa BF;are från italien och Frankrike.. vi var först i små grupper, och lekte svenska lekar men vi förklarade först på engelska ;p .. och de var rätt så kul, sen skulle vi också leka kurra gömma, hahah i skolan, så folk trodde vi var knas och bara lekte för skojjs skull xD .. Sen i slutet lekte vi följa john, haha skit roligt, vi var ett skit långt led och skulle göra samma saker, ÖVER HELA SKOLAN! hahaha folk skratta och trodde vi var crazy (: Men vi skrattade också för det var faktiskt väldigt roligt=) <3 och sen innan de körde vi en massa andra lekar. & sen hade jag utveckling samtal, och det gick väldigt bra & eftersom jag är 18 år så fick jag gå utan föräldrar (; sen hade vi idrott jag var bara med på första leken vi gjorde sen fick jag gå iväg och gymma, blev väl ungefär någon timme xD men kul var det, och sen fick vi sluta 50 minuter tidigare, vi slutade kl 15.00 istället för 15.50 , härligt, fredag igen =) <3
Så idag blire nog ev, att stääda , packa och snacka mycket med Daniella tycker jag (: ..
Imorgon åker jag iväg och kommer inte hem förns på Måndag, <3 massa kul ska vi ha, ni kanske får någon bild eller så.

Men nu tycker jag att jag ska iväg och duscha, eftersom jag gymmat lite ;/ och det var hårdträning hela tiden, hej träningsvärk imorgon =/ <3 ..

Tycker om dig massa. <3

Dina, du&jag på sportlovet, vi kommer äga skjortan + att jag ska träffa min lilla Angelica någon gång däremellan då oxå, yey <3


/ Elly. <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0