skoolan..

hejsan (:

Sitter här  i bibblan vid datorerna med min lilla Emmz (; Var nyss och träffa Erik & Amaal ;) härligt det.
Ska snart ha teckenspråklektion ;/ aja, inte så mycket att göra förutom att teckna med händerna och slippa prata :) men egentligen så skulle jag vilja åka hem och soooova eftersom jag inte kunnat sova inatt, och det har pågått i ett par dagar / veckor ;/ aja, inget att göra åt en att försöka (A) ! Tog lite bilder idag, jag & Emmz , lägger in dom lite senare när jag kommer hem , i bloggen =) Sen tog jag kort på Amaal också ;D Mina små söta pinglor hihija <3

Nu börjar vi om 6 minuter så ska väl börja gå till klassrummet ;/  och sedan slutar vi, runt 16.00 tiden =/ hmm , inget att göra åt. Tidigaste tiden är nog runt 3 nue? förut var det runt kvart över 12 .. aja..


Ses =) <3 // Elly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0