Nomore hiding who im wanna be.

 Från somras:)

Sitter här i skolan, har en så himlans långa raster ju ;S hade typ teckenspråk för ett tag sen, och jag berättade att jag har ledigt på måndag nästa vecka så att jag inte kan komma och hon tycker att jag blivit bra och tecknar jätte bra :) yey ^^
Vi har idrott halv 11, och sen efter idrotten har vi två timmars rast typ, till samhäll, lärarna ska göra något efter kl 12, typ något om tema vecka.. Så ja och Emma ska upp på stan och kolla lite och sedan käka på Kina muren, fasen vad gott det ska bli alltså, börjar ju t.o.m bli hungrig nu på det =) .. Sen ska vi tillbaka och ha samhäll lektion fast läraren inte ska va där ;o bara i början och slutet av lektion, väldigt kul -.- .. aja ,
Skrev nyss på en ledighetsansökan ska snart lämna den till min mentor, eftersom jag ska vara ledig på måndag, för kommer hem från åland på måndag kväll så.. Idag efter skolan ska jag med EmmZ till ungdomsmottagningen och när jag ändå är där ska jag fråga om ett nytt recept på P-piller, funderar på att börja igen, slutade ju förut, och fråga mig inte varför, men jag ska nog börja igen i alla fall ! :) & massa plugg hemma senare ;/ aja !

På söndag blire massa fun för ossss!!! =)=) <3 & mycket bilder ska det tas, dom kommer kanske in :)


Puuuuws på dig ;) 

                                                     // Elly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0