my sunshine.

Hallåjj. Kom typ nyss hem från stan, var där med Emma och Jimmy, fan vad vi flumma och höll på där borta (: folk trodde nog att vi var crazyyyyy bitches ;D

Men när ja och emma skulle åka upp på stan , så skulle vi ju ta bussen och hon tryckte in sitt kort sen direkt efter tänkte jag trycka in mitt kort, och då gjorde hon något mer armen eller något så kortet flög åt helvete HAHAHA , så ja och emma börja asgarva och busshauffören också, det var lite pinsamt men jäkligt roligt fan =) så ja fick springa och hämta den och sen vänta på min tur och trycka in kortet ;p .. De var lite småhumor =) <3

Jag och Emma åt på La bauget något, och vi åt kycklig&räksallad, sedan mötte vi jimmy och då skulle vi jäklas med han så vi gick in i alla möjliga tjejaffärer och inga killaffärer =) så de tog ett par timmar (A) .. & sedan var vi i stadium tror ja och där satt vi länge och flumma och busa lite grann =) De var kul det.

& nu ska jag snart duscha lite grann ;D <3 & sedan kanske passa på att plugga ? för imorgon blir det nog inget pluggande =) & har prov på torsdag :/ gah orka. menmen ;D hur kan man sluta kl 4 på en fredag??

aja, nu ska jag dra iväg , men vi hörs nog imorgon =) <3

Pusshejjjs / Ellyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0