Min dag.

helluu! <3 Kom nyss hem från skolan, sista lektionen var teckenspråk till 10 i 4 var den ungefär, så vi skulle träna till ett kunskapskontroll nästa vecka, vene om ja ens kan komma då? beror det där med åland, och emelie kanske ska hänga med :) hoppas hoppas hoppas!! <33 .. aa sen efter teckenspråket så ville jag emma och amaal träna lite, så vi gick iväg och gymmade i typ en halvtimme ungefär, och jag hjulade som jag inte gjort på ett antal år, skit kul var det :) men sen tränade vi skit hårt, fast bara på en halvtimme, men vi har ju ingen bra kondis etc, så vi ska ju börja gymma lite oftare och längre åså, men en halvtimme - 45 minuter räckte tyckte vi! Så nu sitter jag här hemma, och ska gå och duscha när som hellst, tvättmaskinen är på etc,  men ska alldeles strax duscha av mig, de känns att de behövs, klias i hela kroppen ;) .. & börjar bli hungrig faktiskt, men det är väl för att vi träna hårt idag, min kropp är helt slut känner jag ! :S men imorgon på idrotten blire nog hårdträning igen ..
På fredag  ska vi leka massa svenska lekar för en massa italienare osv , haha kulkul. aja, sen klockan 12 på fredag ska jag ha utvecklingsamtal, och eftersom jag är 18 år så ska jag gå dit själv (: ..

Men nu ska jag kila iväg till duschen, ses <3


Puuuuuws. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0