klippt mig =)



Kom nyss hem, klippte mig =) <3 Blev rätt så snyggt? faktiskt, Fast hon toppa mest, och sen blev de lugg igen (y) och sen en massa uppklippt & så fick jag mycket mer volym också ;D men jag tycker det blev riktigt najs faktiskt.. det känns i alla fall jäkligt skönt och fräsht ^^ ..

Nu sitter jag och försöker äta kyckligsallad, kan typ inte äta längre ;S inte vanlig mat men kyckligsallad och grönsaker går bra, men inte vanlig mat :S  eller just nu går det att äta kyckligsallad sådär, försöker i alla fall. Menmen, <3 hoppas att de löser sig bara , och ja kolla mig i spegeln förut, fan dom har rätt... Ja har blitt smalare etc. jaja .

Puss på skinkan  / Elly. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0