im afraid to tell the world, who im.

Hej :)<3
Har nyss haft teckenspråk ;/ shit vad hårt hon körde med oss idag, i typ en och en halvtimme..
Menmen sånt är väl livet, det är ändå rätt så kul och bra att lära sig teckenspråk, men de blir bara svårare och svårare=/
men det är väl bra?! hehe .
Men just nu sitter jag här med lilla Emmz och funderar på att gå ut och smoooka lite grann =)
Har ett par paket kvar, men sen när månaden feb börjar och vi vart på åland så får jag inte röka en enda cigg längre, så ska väl försöka lite nu att sluta, så jag ska försöka med allt att verkligen sluta röka.. Inte bra att göra de ju =)
Får väl köpa jätte mycket tuggumin och tugga på dygnet runt? antagligen" <3
Men det är väl värt ett försök, jag vet jag har sakt detta flera gånger men nu ska jag verkligen försöka.
Jag kommer att vara ett helvete för många, men då kanske ni förstår varför? och inte blir sura, för älskar er endå;)
aja, har typ idrott närsomhellst,  :/ Sen har vi bara 2 lektioner till sen är de slut, tror vi slutar runt 10 över 3 eller något?
Sen ska jag och Emmz gå och fika efter skolan :D och bara myyyyysa. <33

Jag vet inte vad som hänt, men jag känner att jag blir yr lite oftare nu? alltså varför jag blir yr beror på att jag knappt har någon balans, och ja jag vet  "hur fan kan jag gå då?" det frågade läkarna också, men jaa jag vet inte hur jag kan, men det är knappt att jag kan gå, speciellt inte när jag är så himlans yr,   jag kan  bli det när jag är stressad, nervös, ska göra något speciellt, eller är sjuk.. och det är så jääävla jobbigt bokstavligen.. & nu börjar jag få det oftare tycker jag ;S bara av att gå långt? som jag gjorde i veckan, aja ..

Puss, sköt om er nu, <3

/ Ellyyyyyy <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0