i was broken and alone..

hellöööööh, kom nyss hem =) var med en kompis, vi typ åkte 12;an till hjärsta och gick från hjärsta till vivalla (: motion, haha inte mycket men endöööö ;p och sen så spelade vi en massa låtar och tränade på texten som vi ska sjunga på ålandsbåten, karoooke youknow, men vi kan redan hela texten så vi ska sjunga för alla och leka att vi är artister för en dag =) haha ..  & idag har jag inte ätit något alls, jag orkade inte äta skolmaten för mådde skit illa och var tydligen skit mätt, ajdå, och det var äckligt så jag åt en massa gurkor :D ajdå, men mår illa och är yr nu så jag ska väl äta något snart antar jag , och imorgon ska ja klippa mig =) ni får se imorgon hur det blev, kommer ta bild på de^^ ..
Men vene om ja ska färga håret också, men de märker vi=) ..

ajdå, nu ska jag dra, seees =) <3


////   eeeeeran. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0