God natt.

* you are the voice , i hear inside my head, The Reason that im singing , i need to find you, i gotta find you. *

Hellujj :) Nu ska jag typ sova, så att jag inte försover mig igen xD som jag gjorde nästan hela förra veckan, not good.
Men jag ville bara skriva ett inlägg til, skola imorgon och det känns inte bra för jag orkar inte, jag har så ont i ryggen hela tiden, och de säger att det inte är något fel med den, men de gör ju ont hela tiden? nästan i alla fall.. & så har jag en massa knutar i ryggen, & de blir bara fler&fleer, massera den någon :) haha , aja ..
& sen när jag vaknade kände jag att jag hade jätte ont i armen, och så kollade jag, då hade jag två små jätte tajta toffsar runt armen, och de gjorde verkligen ont, så jag tog bort dom, men nu har jag ont i armen, känns som blåmärken som inte syns, men aja , och sen har jag ont runt handen också O.o lyyckat.
aja imorgon går jag från 08.15 till 16.00 :/ en hel dag alltså, jag orkar verkligen inte?
aja, imorgon kaanske jag ska till morsan och dom, de märker vi imorgon, men isåfall kanske jag inte får tag på en dator för att skriva blogginlägg, men vi får se om jag ska dit eller inte och om jag skriver blogg eller inte (:
Men sov så gott nu sötnosar, så hörs vi. :* ..


Jag tycker om dig jäätte myyycket :) <3 hoppas att vi kan ses snart i alla fall. Pussar på dig. <3


* Du tog det som ett svek men det var bara en lek. *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0