god kväll.

God kväll (: ..
idag har jag inte gjort så mycket, bara pluggat,pluggat & pluggat! Har prov och en stor inlämmning imorgon, men inlämmningen är jag inte riktigt klar för att lämna in, så kanske får lämna/skicka in den på måndag? hoppas det går dårå. Men i alla fall, mest tagit det lugnt idag! Kollade förresten på en knas film förut ;S det skulle vara en typ komedi/drama, men fan den var ju nästan hemsk? handlade om droger, och sen typ att dom mördade och massa shit, och stämningen var nästan rysar aktig, asså stämningsmusiken.  Sen så kunde nått bara hoppat fram som i riktiga mördarfilmer, och dom pratade så lugnt också ;o .. menmen, den var väl sådär, jag fortsatte ju att kolla genom hela filmen för den vart ju spännande och man ville liksom se vad som händer sen efter det & det... Men den var en mycket märklig film, och kommer inte ens ihåg vad den hette ;S tog bort den när jag sett den.
Nu ska jag väl plugga lite mer till provet vi har i kommunikation imorgon! Sen efter det ska jag väl försöka sova, kan inte sluta tänka på han i alla fall ;) <3 ..

Imorgon blir det att träffa kompis, vi ska väl hem till mig först efter skolan så att jag kan duscha, sen ska vi göra något, och sen på kvällen blir det bowling =) fan vad härligt , <3

och hoppas att jag träffar han på lördag =) <3


 /// Elly. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0