du behöver inte veta, du kan börja att slåss med din skugga.

Tjingeling!



 

Idag sov jag till 13.00 ungefär och då kom Linda , jag gick in på msn och snacka lite och titta i datan, min data har fan blivit helt sjuk alltså ;o .. kan knappt göra ett skit ;S och vi har virus program så jag har ju inget virus ;o vet bara inte vad som hänt! men aja..

Snackade med morsan förut om london =) vi åker typ måndag den 30 Mars till Fredag den 3 april.
Ska bli skit kul & mysigt att göra nått tillsammans. Läängtar, men det är ett tag kvar.
Det blir bara jag och morsan som åker dit, men de blir härligt det ^^ !

Kom hem för ett tag sen, var ute med några åså =) .. Men nu blire att titta på film, äta godis och dricka läsk och bara myyysa med mig själv  =/ heh .

& i veckan ska jag kaaanske träffa sötis<3 *  hoppas *


/ Ellyyy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0