du är en nolla & jag din idol (:




Tjingeling ;D ..

Var nyss i skolan, inte kul ... För man fick massvis mer läxor att göra :S och vi har redan fullt upp, så de blir väldigt mycket att göra de här dagarna (; men så svårt äre väl inte. Men fick åka hem lite tidigare idag tack vare att min farmor ska komma med hennes katt, hon ska åka till gotland imorgon tidigt antar jag?  så vi ska vara kattvakt och ingen annan kan och farsan kan inte sticka från jobbet så ja fick åka hem lite tidigare, men ett par minuter bara xD för sista lektionen har vi nog inte eftersom vi fick veta vårt betyg igår och lämnade in våra böcker igår? förresten, jag fick VG där ;)
Rätt så stolt faktiskt, brukar inte få så höga betyg, eller jo ibland kanske men aa det är som det är=)




Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag ska väl typ plugga lite smått, ta de lugnt, lyssna på lite musik och göra något hiih ja ;D kanske träffa nån?! aja .. Men ska väl typ dra nu, <3


Ellz <3 Emmz = allways and forever ;D <33


// eraaan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0