Anyplace, anywhere, anytime, <3

Jag pluggar samhällskunskap just nu :/ ash, så jobbigt det kan vara ibland.
Men får hjälp av Andreas bror, han hjälper mig att förstå frågorna bättre och säger som ha tycker,
för ni vet ibland funkar inte min hjärna riktigt som den ska, xD ..
Idag hade vi typ bara 2 lektioner ;S och slutade egentligen kl 11, men vi visste ej de,
fick reda på det runt 12 när vår nästa lektion skulle börja, men då gick jag,emma och amaal och pluggade på en sak,
som vi egentligen skulle göra imorgon bitty, så då får vi sovmorgon,
så 11.35 imorgon då brudar :) och då har vi bara typ 3 långa lektioner,
sen slutar man 15.50 , aja ;p snart sportlov ^^
& då ska man upp till Dina i gävle, och vara där i någon/några nätter,
sedan ska vi till Uppsala och ha det massvis med kul alltså ;)
Läängtar , <3 .
& jag vill träffa söt nån gång :(  åker ju snart till åland..
Åker dit på söndag, ska bli massa kul. Hoppas att Emelie kan hänga med,
men de visar sig imorgon, de får jag nog veta imorgonkväll,
hoppas att hon vill&får i alla fall ^^ skulle bli otroligt kul!
ne nu måste jag plugga vidare ju, man kanske måste vara klar imorgon? de sa han inget om men aja ;D


/ Elly. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0