310109



vaknade nyss, skulle egentligen gå upp 9 men när jag vaknade vid 9 av klockan till slut, så tänkte jag att jag allt kunde sova någon timme till, har inte så bråttom att göra mig ordning idag!  Ska ju till morsan, men ska fixa mig lite nu & packa och sånt till Åland, för på söndag  alltså imorgon blire åland =) men tydligen åker vi tidigare, bussen från örebro till ålandsfärjan går tydligen 11.20 nu ;o så det blir extra tidigt.. aja .. Men det kommer faktiskt att bli underbart kul =) och så ska jag bada i en pool dom har där, och bara ta de lugnt =) haha, men kul ska vi ha på båten, och många bilder kommer vi att ta, men det kanske kommer in några bilder (: men de får vi se hehe ..

Nu ska jag nog lyssna på lite muuuuuusiiic  & sen kolla så att jag har med mig allt. =) Åker till morsan runt halv tolv.
och imorgon får jag åka därifrån vid 10 tiden hmm ;p ... MIn minsta syster ska ha barnkalas idag, kulkul ;p
Om jag får tag på en data så kanske jag skriver blogg ikväll, annars hörs vi på måndag kväll eller på tisdag ;p


* kan inte sluta tänka på dig hihi :) <3 *


// Ellyyy. <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0