300109



fan vad jag har blitt slö alltså ;S jag orkar verkligen inte gå upp ur sängen, fick tvinga mig upp annars skulle jag verkligen inte hinna sminka mig och fixa i ordning mig och allting :S .. Gah , hur jobbigt som hellst, ställer liksom klockan på kvart i 6, men går inte upp förns kvart i 7 typ:S? och då blire att fixa sig snabbt sen typ dra? aa jag ska dra strax, måste med bussen! Alltså det har vart såhär hela jäkla veckan ;/ .. att jag vaknar, men ligger i sängen och tänker på allting och vägrar gå upp, eller så somnar jag t.o.m om för att jag e så himlans trött :/ Det här var inte bra alltså,! <3 aja, får väl sova  lite längre i helgen, eller egentligen inte, för imorgon ska jag till morsan, ska vara där halv ett, så måste upp tidigt och fixa och packa åså, och min syster har barnkalas så¨skojskoj, sen måste jag upp väldigt tidigt på söndag, för bussen till sthlm går 12.10 , den går till birka båten som går till åland ;p .. sen så sover man ju typ aldrig i båten, kanske i någon timme på måndag morgon eller något, för man vill ju bara undersöka båten ^^ .. Sen kommer vi hem på måndag kväll, eftersom jag kommer sakna åland så kmr jag nog heller ej kunna somna på måndag kväll ;o haha strulstrul!

aja, nu kan jag inte prata mer, nu måste jag kila iväg.! Men vi hörs senare, sköt om er.


 / eeeran, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0