290109



Hallåhallå! Sitter här hemma och är skit trött och fixar i ordning mig lite, vi har sovmorgon och börjar 11.35 idag ^^ myyyyspyyyys! <3 .. Så farsan ska hämta mig runt 11 och skjutsa mig till skolan, jag ångrar att jag gick upp så tidigt :/ .. Kunde sovit någon extra timme, eller något, men ja kunde inte veta att farsan skulle hämta mig! aja, sen har vi typ 3 rätt så långa lektioner, eller aa naturkunskap är i alla fall väldigt långt. Men slutar i alla fall 15.50 ;/ ... typ, och sen ska jag typ träffa Danne ;D <3 .. Väldigt mysmys, blir att titta på nå film och bara mysa eller någonting heh..
aja, jag har en sån huvudvärk alltså, och mina ögon gör ont xD fan va trött jag är, lust att sova någon halvtimme nu, men då kommer jag aldrig upp.. xD .. Men sitter och lyssnar på lite Björn Rosenström, "En gång är ingen gång, två är lika med noll" hahaha , gillar sånna låtar så ^^ .. aja, nu ska jag väl göra något så att det fördriver tiden lite xD


I have always been the kind of girl, That hid my face , so afraid to tell the world, what i have got to say.
This is real, this is me, Im exactly where im supposed to be , now gonna let the light ,shine on me.


Pussar. // Elly. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0