280109

Idag skulle jag upp halv 6, för att hinna duscha, så hade ställt klockorna på de, men återigen , så vaknar jag inte av dom, så farsan väckte mig vid 6 och fråga när fan ja skulle duscha, xD han hade blitt lite småirreterad att klockorna ringt  hela tiden och att ja bara stängt av dom, det är ju typ dom som gör att han vaknar åså, han borde tacka mig att han inte kommer försent ;) <3 .. aja, jag gick upp och gick in i duschen i alla fall,  och sedan la ja mig i sängen igen, var så trööötttt ;/ .. och frös som fan, så jag satt där i tio minuter kanske, och sedan börja ja ta på mig, och aa göra i ordning mig xD haha myyyyys =) & nu har jag bara håret kvar, och min farsa ringde nyss och sa att han kommer och hämtar mig istället och skjutsar mig till skolan =) .. Även om jag skulle komma till skolan unggefär vid samma tid som om jag skulle göra om jag tar bussen, men då slipper jag gå i kylan till centrum, då kan jag istället vänta här i en extra kvart, hihi. jaja <3
Men jag kommer ha skapande verksamhet som första lektion :S hatar den som fan alltså ;S men vi ska väl typ måla, det funkar i alla fall men om man målar som mig så önskar man att man hade något annat än skapande verksamhet ;p. jag ritar inte mitt finaste där, ni ska bara se hur ja ritar, och ja gör inte ens mitt finaste heller, så aa.. Men ett G får jag i alla fall, hoppas jag? för hon är snäll xD ..
Och nu har jag ont i foten ;S från mina skor, ja & emma gick ju typ mycket igår, eller aa inte för mycket om man säger så, men mina skor, ;/ sulan gjorde skit ont, så nu har jag ont i hälen :S
Förresten, jag såg en sunken häxa igår ;S hahahah ni skulle bara sett ;) hihijaja.

Men vi hörs senare, Ha en bra dag! Pussar. <3


/// Ellyyyyy. <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0