270109

Jag ska snart iväg till skolan,  men blev tvungen att skriva lite snabbt (: .. Har teckenspråk som första lektion, jag ska filma in mig när jag säger en massa saker etc, och emma ska vara med ;p .. sen blire väl mest övning till veckas kontroll något som vi ska ha ;/ .. Känner på mig att det kommer inte att gå bra & det blir bara svårare & svårare, nejnej tänk inte så det kommer att gå galant :) .. Jag är i alla fall rätt så bra på teckenspråk nue ? bara att jag glömmer bra ibland ( senil ) haha ;D .. glömmer de som är gammalt alltså, men teckenspråk är lättare att lära sig en typ engelska etc,
menmen, man måste i alla fall öva på allt vi lärt oss på teckenspråk till den där kontrollsaken...

Har nyss gjort i ordning mig, eller aa kläder och smink, ska typ fixa håret lite grann nue tänkte jag (; .. För sen ska jag runt kvart över 7, gå till bussen som går halv 8, och så får vi hoppas att den för en gångsskull kommer i tid och kommer till skolan i tid också, för börjar kl 8. & den är alltid försenad! alla bussar är det fan :S dunno why.

Men nu måste jag fortsätta göra i ordning mig, myyyyyyyyyyys =) <3


"Me like you <3<3<3"
                                                                                          /// Elly. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0