260109

Hitta en massa gamla bilder på mig, från typ fjorton och uppåt ? rätt så kul fasktiskt, att se hur mycket man förändrats på ett par år, är ju 18 år nu och ska fylla 19 så (; <3
Här är jag när jag var ute med en gammal kompis och jag var 14 år, men på vintern efter några månader skulle jag fylla 15 ..

vaknade för en stund sen (: som alltid, 45 minuter senare än vad jag skulle göra, ställde klockan på kvart i 6 men vaknade istället kvart i 7. Men ville bara skriva blogg, ska alldeles strax fixa i ordning mig :) <3 jag kommer ta en liten senare busss idag så kommer ju komma lite försent men så får det väl bli, jag kommer i alla fall =) ..
När jag vaknade var jag jätte hungrig, eller det sved verkligen i magen, för jag har ju inte ätit normalt på ett tag, bara vissa saker jag kan äta typ , sån här lätta saker... Men så jag tog kräm, det sista fast det var ju inte alls mycket kvar men endå, tog i alla fall någonting, fast nu är jag jätte törstig på läsk alltså ;o fast vet att vi inte har god läsk bara äckliga passions frukt :S så får väl ta lite så att det släcker i alla fall sen får jag väl köpa cola när jag endå går till bussen, affären bakom bussen är öppen =)  undra om man får träffa min & tobbes bästa vän som är busshaufför (: thihi.

Ha en trevlig dag så kanske vi hörs senare eller imöörgon (:

Puuuuuwwwwzzz, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0