240109

Hallåjj =)


Var och bowlade igår med en kompis ;) det var faktiskt roligt, jag skulle bowla och så råkade jag kasta bak klotet istället :/ haha skit kul, jag fick bara 255 poäng på 4 serier, jag suger på bowling som fan, så ja förlorade haha, men det är ju skit kul endå (: .. Så funderar på att ta med ett gäng och bowla typ helgen efter åland eller något, <3 ..

Just nu sitter jag här och har tråkigt, ska lyssna på musik å sen försöka äta! 

Den första feb ska vi åka till ååååland =)  längtar som fan, & minnen ska de bli! Vi ska sjunga karoke sen ska jag be farsan spela in när vi sjunger åså, då kmr ni kunna se ;)

Vet inte vad jag ska skriva, men ha en fortsatt trevlig helg så hörs vi (:


Puss / Elly. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0