230109

Idag är de skola :/ jag orkar verkligen inte längre jue .. Jag vill bara sova hela tiden ååååh. Jag fick tvinga mig upp som fan alltså! Knappt att det gick ens ;S .. menmen,  vaknade 45 minuter senare en vad jag egentligen skulle ;/ . menmen, ska sminka mig lite nu etc och försöka äta lite kräm.

Kommer nog inte skriva blogg idag , för kommer nog inte hinna,  så isåfall blir det imorgon eller på söndag, men skriver så fort jag kan i alla fall!  Ska i alla fall bowla idag, och vi ska ta bilder, så det kanske kommer upp lite bilder i bloggen, men de får vi se =) <3 

LiiiRa @ bilddagboken , ifall ni undrar ^^


* tycker om dig så sjukt mycket vettu. *


                                                                                /// Ellzan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0