220109

Såhär ser jag typ ut efter klippningen (: ..

Sååååklart så försov jag mig igen -.- .. fast börjar 09.20, men jag hade ställt klockor på vid 6, men hade stängt av  varenda en, och vaknade av att farsan ringde halv 8, tur att han ringde och väckte mig,  annars hade jag sovit än.. Så han ska hämta mig kvart i 9 och skjutsa mig till skolan! Kommer komma lite för tidigt, men bättre det än att frysa på stan, brrr!
Jag förstår inte riktigt varför jag fortsätter att försova mig? andra eller tredje dagen i rad ;o menmen, tur att jag vaknar tillslut i alla fall ^^ ...

Just nu sitter jag här i min datastol och funderar på att fixa i ordning mig lite mer, en sålänge bara fixat kläder, men jag måste liksom fixa smink och håret.. Så ska nog dra och fixa det ^^ .. & dricka något ;o svin törstig känner jag att jag blev nue!! ;o  iiiiha..

Vi hörs kanske senare eller imorgon :)  Puuuuuuuuwwwsss!


                                           //// Ellyyy LIKE YOU. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0