190109

Sitter här i bibblan i skolan, nyss haft skapande verksamhet.. Fan vad jag mår illa och är yr alltså ;S ja orkade knappt göra något på lektionen så ja prata med anna och sa att ja mår illa och är skit yr etc, och hon vet att ja kan må såhär dåligt så hon hjälpte mig lite med ideér påå vad jag skulle göra, asså vi skulle rita symboler etc.. Jobbigt men aa, så ja typ låg på bordet xD .. Men mår fortf illa och är yr, kommer inte orka det idag  föfan, menmen..
Imorgon ska jag klippa mig ev :) , och kanske färga håret? bara utväxten, alltså blondin forever.
& sen på onsdag ska jag träffa honom =) <3
och jag tycker inte om skolan sådär mycket, men de vet ni va? aja, ska snart ha Naturkunskap och vene vad vi ska göra, hon ska antagligen snacka hela lektionen som är  1 och en halv timme, som förra gången,  de blev så tråkigt att ja råka somna ;/ .. menmen.. det är inte bra tjejor &  pojkar.


 Ha en bra dag så hörs vi :) / Ellöööh. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0